Re: Wie sport waar?

ik dart, maar dat is geloof ik niet echt bevorderend voor een dieet wink

dat is nou net het probleem, hahaha.

maar voor nu ben ik weekend vieren. Fijn weekend Tammie

Hallo sporters,

Ik sport thuis,
Heb speciaal een wii-fit voor mijn 53e verjaardag gevraagd( en nog gekregen ook)
Als ik daar mee bezig ben gaat het best goed hoor en je gebruikt alle spieren.
Een sportschool zit er voor mij nog niet in maar wie weet als ik een maandje verder ben.
Misschien wil ik wel naar de Curves maar ik moet eerst nog eens kijken wat dat allemaal gaat kosten.
Want eigenlijk kost dit dieet mij al genoeg.
Maar het is voor een goed doel dus ik heb het er toch voor over.

Groeten Gerda

Ik heb me ingeschreven bij DeMix voor 5 weken Hoe Fit Is Almere. Onder begeleiding alle mogelijke fitness diciplines uitproberen en na 5 weken het resultaat bekijken. Dit heb ik gedaan omdat alle begin moeilijk is en ik niet precies weet wat ik leuk vind. Ben zeer benieuwd.

http://www.demix.nl/almere/index.php

Last edited by panda (2009-04-04 10:59:41)

Lekker sporten is leuk. Voor iedereen kan deze sport iets anders zijn. Voor mij persoonlijk helpt het altijd als ik inschrijf voor een wedstrijd.
Eerst volgende wedstrijd is 19 april in hilversum www.hilversumcityrun.nl
De daarop volgende is de echo loop bij de ingmarathonamsterdam.nl
Dan ben ik verplicht om te trainen en heb ik een doel. Natuurlijk is het kikken als je een medaille krijgt als je over de finish komt.

volgende week gaan Xandra en ik meelopen met de burgemeester uit Utrecht.
We zijn benaderd door zijn trainster, welke een cursus geeft voor de bewoners uit Utrecht.
Dit als doel om mee te kunnen lopen in September met de singel loop
Wie-weet een leuk idee voor in Almere, ik hou jullie op de hoogte

Samen met de leden van Just Run lopen mijn vrouw en ik 2x per week een 5 kwartier per keer. We doen dit onder begeleiding van een looptrainer. Hij verzint elke keer weer een leuke route met training. Op deze manier leer je Almere goed kennen!
Het lopen in groepsverband is een aanrader!
Ik hoop dat ook het afvallen in groepsverband zo gaat werken!

Ik sport bij van Rheenen. Ik probeer sowieso 2 keer per week te spinnen en daarnaast nog 2 keer per week body vive. Het kost mij de laatste tijd veel meer moeite, maar dat komt gewoon omdat ik veel te zwaar ben. Daarom het eiwit dieet.

Sporten? Als ik er aan denk, word ik al moe…..
Wellicht denk je er net zo over. Of neem je je elke dag opnieuw voor om morgen te gaan sporten. Terwijl je weet, dat bewegen goed is voor je lichaam en geest. Ook ondersteunt het een dieet en bevordert het afvallen. Daarom gaat AlmereValtAf.nl de uitdaging aan om Almeerders niet alleen af te laten afvallen met het eiwitdieet maar daarbij te laten bewegen op een unieke wijze.
Zie evenementen kalender zondag 7 juni!!!!
DAMES DIT IS ECHT IETS VOOR JULLIE

Ik sport bij annavera (annavera.nl). Is ideaal. In een warmtecabine en het duurt maar een halfuurtje. Zeer goed voor de centimeters.
Daarnaast fitness ik 2 keer week en ga ik 1 keer per week naar Salsales (je verbaast je wat voor een spierpijn je hiervan krijgt).

25 augustus begin ik met hardlopen (via een loopschool Fun2run). Tegen die tijd hoop ik op mijn streefgewicht te zijn en dan is mijn nieuwe doelstelling: Het lopen van de Dam-tot-Damloop in 2010!

Heb er zin in

Hallo Stefferd kan je ook vertellen wat de prijs van annavera is??? Ik wilde dat ook wel proberen maar ben bang dat het te duur is.

Groeten Gerda